• Boven de €50,- gratis verzonden
  • Gratis inpakservice
  • Binnen 1-3 werkdagen verzonden
Home » Meest gestelde vragen

Help ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met Muizenkindjes. We kijken wat mogelijk is om het adres nog te wijzigen.

 

Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Op dit moment is het alleen mogelijk om uw bestelling af te rekenen met Ideal en een handmatige overboeking.

 

Er is iets niet op voorraad, wat nu?
Het is helaas nog niet mogelijk om je aan te melden voor een automatische e-mail service wanneer een product niet op voorraad is. Je kan wel een mailtje sturen naar info@Muizenkindjes.nl met de vraag of er bekend is wanneer het product weer op voorraad is, waar mogelijk krijg je een mailtje als het weer mogelijk is om te bestellen.

 

Ik woon in de buurt en kan mijn bestellen ophalen, hoe werkt dat?

Bel of mail voor een afspraak! Ophalen is altijd mogelijk maar alleen op afspraak. Dan zorgen wij dat de producten klaarstaan.

 

Is er een showroom/winkel?

Nee, Muizenkindjes is net gestart en werkt vanuit huis. Het is daarom niet mogelijk om het assortiment te bekijken. Wel is het mogelijk om een online geplaatste bestelling op te halen.